2015(e)ko azaroaren 3(a), asteartea

AZAROKO EGUN LASAIA

Hemen ibili gara denak tripako minez eta botaka, eta oraindik Nora, Imanol eta Maialen gaixo jarraitzen duten egun honetan, argazki hauek egin ditugu haurrak dagoeneko gelan nola moldatzen ikus dezazuen. Gora gu ta gutarrak!
Aquí hemos andado tod@s con las tripas revueltas y devolviendo, y mientras Nora, Imanol y Maialen siguen enferm@s, hemos hecho estas fotos para que veáis como se arreglan en clase l@s niñ@s.

        Ni "Amazona" bat izango naiz! Arre!

                                                                                      Ni eskultorea! Gora Oteiza!

        Ni "cocinitas" horietako bat: Arzak, Subijana...


                                                                              Xabier eta Leire "saltseroak" izango gara!

          Ni ikertzailea! Zer ote dagoen hemen?


                                                                                Ni arkitektoa edota garajeko mekanikoa!

       Culinari Centerrekoek badaukate zer ikasi!



                                                               Guk haurak zaindu eta eta liburuak idatzi!


            Ni ere Argiñano bezala! Rico, rico...


                                                                             Ataungo baserriko elikagaiak salduko ditut!

      Bada nik Igeldoko parkean lana egingo dut!

                                                          Ni ere ikertzailea! Hemendik mundua nola ikusiko da?

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina