2020(e)ko martxoaren 28(a), larunbata

Ona kulunkatzen etxean


6 iruzkin:

  1. Uau familia, a ze ideia! Ona, zein pozik zure anaia Paurekin ziburuan eh? Poz-pozik ikusten zaituztegu elkarrekin, jarraitu horrela, elkar zaindu eta gozatzen. Mila esker familia, asko lasaitzen gaitu haurrak hain gustura ikustea. Besarkada bat.
    Uau família, quina idea! Ona, què contenta se't veu amb el teu germà Pau! Seguir així, tan feliços junts, cuidándoos i gaudint-se mútuament. Gràcies família, ens tranquil·litza molt veure els nens tan a gust. Una abraçada.

    ErantzunEzabatu
  2. Hacemos todo lo posible para que los niños jueguen y se lo pasen lo mejor posible! 😃

    ErantzunEzabatu
  3. Aupa Ona eta familia! Uau, Maiderrek katalanez ikasi du! Ondo, bada ni ez naiz gutxiago izango (Elhutarreko itzultzailea zertarako dago?) Ikusten dut primeran zabiltzala Paurekin jolasten. pena ez duzuela hondarra etxean, bestelaaaaaa...
    Zaindu ondo eta gogoratu gurekin harremanetan jarri nahi izanez gero betiko helbidetan gaudela. Besarkda potolo bat denontzat! Felix, zure lana "beharrezkoa" da edo etxetik ari zara lanean? Ondo ibili!

    Aupa ona i família! Uau, Maider també ha après a parlar català! Bé, jo no seré menys (gràcies al traductor d'Elhuyar) veig que estàs tenint un bon moment a casa amb Pau. Llàstima que no tinguis sorra a casa perquè puguis jugar. Esperem que es mantingui això i vostè sap que si vol posar-se en contacte amb nosaltres estem en les adreces habituals, d'acord? Un gran abraçada per a tota la família! Felix, és la teva feina "imprescindible" o estàs treballant des de casa? Cuida la teva!

    ErantzunEzabatu
  4. Itzulzailea tranpa da!;-)
    Nire lana ez da "beharrezko". Atzo arte lanera joan naiz, gure etxearen aurrean dagoelako...baina hemendik aurrera, etxetik lan egingo dut.

    ErantzunEzabatu
  5. Uau!! Hori da imajinazioa!! Ondo ondo pasa familia! Gozatu elkarrekin!!

    ErantzunEzabatu